test

👇 αklını özgür вırαk / çєmвєrín dışınα çık! 👉

10/09/2020

MATRİX / DÜNYA TARLASI

MATRİX / DÜNYA TARLASI

Bu filmi çıktığı yıllarda çok kez izlemiştim. Önceleri bilincim kapalı olduğu için bana sıradan bir bilimkurgu filmi gibi geliyordu ve sadece görsel açıdan zevk veriyordu ancak bilincim açıldıktan sonra yeniden izledim ve bingo, daha önce yazmış olduğum "tanrıları yaratan tanrıların laneti" isimli yazımla neredeyse birebir uyumlu olduğunu fark ettim. Halbuki ben o uzun yazıyı hiçbir etki altında olmadan yazmıştım.

Neden sistemin kölesi olmaya devam etmiyor ve insan kasaplarının bizi hasat etmesini beklemiyoruz ki? Bunu yapamıyoruz, çünkü bunun kötü/lanet bir şey olduğunu idrak edebiliyoruz. Çünkü bizden önceki "özgürlük için isyan çıkartan ve bu yüzden hasat edilen masumların dna'larını taşıyoruz". Uyanan bilinçler; yüzlerce, binlerce, hatta hatta onbinlerce yıl önce özgürlük savaşı verenlerin genlerini taşıyorlar. Genetik yatkınlık mirası ile içimizde kabaran bu özgürlük hissine, bu yüzden karşı koyamıyoruz. Sizlerde de bu bilinç uyanması başlamışsa, bu tür filmlerdeki mesajları ciddiye alın derim.

Şimdi benim yazılarımı okumadan önce bu filmi izleyenler, rica ediyorum şimdi yeniden izlesinler. Özellikle de şu kısa bölümü. Neo'yu yani bizi buraya hapseden efendilerin torunları, Rusların yapay zeka projesinden korkuyorlar. Ben bunu çok önceden fark ettim. Elon Musk'a bu yüzden baskı yapıyorlar. Amaçları; bir an önce bu gök gemilerini inşa ettirip buradan kaçabilmek. Çünkü bu büyük kıyımın galibinin kim olacağını öngöremiyorlar. Çünkü bu yapay zeka projesi tutarsa, hasat edilenler "hasatçıların kendileri" olabilir ve bu lanet olası sistem aleyhlerine dönebilir. Bu yüzden her ihtimali değerlendiriyorlar.

Filmlere inanılır mı diyen dostlarım, bunların gerçekleşme ihtimalini ve gerçek yaşama uygunluğunu yeniden gözden geçirmenizi tavsiye ederim. Elinde dünyayı yok edecek silahlar varken Yahudi Amerika + İsrail bile bu yapay zekadan niçin korkmaktadır? Çünkü insanlığa saldıkları korkular yapaydı. Yazdıkları tarih yalandı. Ruslar bunu çok iyi biliyor. Bu yüzden yapay zeka 2045 projesine milyon dolar harcıyorlar.

Kendinizi biraz zorlarsanız benim gördüklerimi görebilir ve durumun ciddiyetini kavrayabilirsiniz. Kavrayamazsanız, klibin sonundaki Neo gibi, yapabileceğiniz tek şey; "çıkarın bizi buradan" diye yalvarmak olacaktır. (ercan aldan)

11 Eyl 2020 21:32 Güncellendi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

(Yorumlarınız admin onayından sonra yayınlanacaktır!)

En çok okunan