test

👇 αklını özgür вırαk / çєmвєrín dışınα çık! 👉

03/01/2019

Gerçek hayatı ıskalamayın!

Hayal meyal düşlerle, gerçek hayatı ıskalamayın!

Dün akşam bir arkadaşım "allah'ı bulmak istiyorsan sessiz-sakin (ıssız ve karanlık) bir yerde meditasyon/yoga tarzı bir düşünce ile kendi iç sesini dinle (kendinle konuş)" dedi. Ondan önce başka bir arkadaşım da benzer şeyler söylemişti ve "zamanla artık bu, doğal bir hal almaya başlıyor, yürürken bile yaşıyorsun/hissediyorsun bunları" demişti.

Dün akşam görüştüğümüz arkadaşa şunu dedim; "Madem bu şekilde onu bulabiliyoruz o halde bu deneyi yolda yürürken de yapsanız ya, tırın altında kalırsınız" diyerek latife yapmıştım. İster inanın ister inanmayın, aynı gece bu olayı rüyamda gördüm. Bir adam tırın altında kalarak ayakları ezilmiş, bir yandan acı içinde bağırırken, bir yandan da tırın şöförüne sövüyordu. Ben pencere arkasından olayı yarım yamalak görebiliyordum.

Şimdi bu rüyaya ruhani diyenler var. Ben de diyorum ki kesinlikle bir alakası yok. Bana göre rüya; "duyduğumuz, gördüğümüz, hissettiğimiz yada düşündüğümüz en ufak bir şeyin bile hafızamıza kaydedilmesi ve zihnimizin kaydedilen bu bilgiyi ya hemen yada bir zaman sonra bir kurgu şeklinde bize göstermesi"dir.

İnsan neye yoğunlaşmışsa onunla ilgili rüyaları çok görüyor. Bir kimsenin, hiç görmediği, duymadığı, hissetmediği yani hiç bir şekilde muhatap olmadığı bir konuda rüya gördüğüne dair bir örnek var mıdır? Ben henüz karşılaşmadım. Yani şu dünya hayatında yazılmamış, çizilmemiş ve konuşulmamış herhangi bir şeyi rüyasında gören var mıdır? Sanmıyorum ama varsa da dinlemek isterim.

Rüyasında allahı gördüğünü yada ondan vahiy aldığını zannedenlerin de bunu neye dayanarak söylediklerini artık anlayabiliyorum.

Rüyalarına (rüya tabirlerine) göre hayatlarına yön verenlere de tavsiyem, bu konunun güvenilirliğini yeniden bir gözden geçirin derim. (ercan aldan).
3 Oca 2019 20:10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

(Yorumlarınız admin onayından sonra yayınlanacaktır!)

En çok okunan